Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Komunikacja wizerunkowa w mediach Zobacz większe

Komunikacja wizerunkowa w mediach

Autor:  Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska
Wydawca: ASTRUM



Kliknij i napisz własną opinię >>

40,61 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.
Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.

Autor Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska
ISBN 9788372777997
Rok wydania Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo ASTRUM
Oprawa broszurowa
Ilość stron 132
Cena detaliczna netto 42.86
Cena detaliczna brutto 45.00
Format 13,4x19,5 cm

Napisz recenzję

Komunikacja wizerunkowa w mediach

Komunikacja wizerunkowa w mediach