Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Badanie komunikacji vol. 2 Zobacz większe

Badanie komunikacji vol. 2

Autor:  red. Annette Siemes, Michał Grech, Mariusz Wszołek
Wydawca: Libron



Kliknij i napisz własną opinię >>

37,55 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. ()
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich.

Autorred. Annette Siemes, Michał Grech, Mariusz Wszołek
ISBN9788366445017
Rok wydaniaRok wydania: 2019, oprawa: broszurowa
WydawnictwoLibron
Oprawabroszurowa
Ilość stron272
Cena detaliczna netto41.90
Cena detaliczna brutto44.00
Format230x140 mm

Napisz recenzję

Badanie komunikacji vol. 2

Badanie komunikacji vol. 2