Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Medialne obrazy wroga Zobacz większe

Medialne obrazy wroga

Autor:  Paweł Greń, Karol Morawski
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe FNCE



Kliknij i napisz własną opinię >>

51,59 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii. Rozprawa wychodzi z założenia, że mass media tworzą obecnie pewien porządek kulturowy, swego rodzaju filtr, którzy decyduje o postrzeganiu świata. To one wyznaczają sposoby komunikacji i emocjonalnego odczuwania świata. Media nie są tylko instrumentem, pośrednikiem, lecz łączą nas ze światem, kreują obrazy, symbole, doznania, które są fizycznie niedostępne, dlatego trudno odróżnić w nich fikcję od rzeczywistości. Albo nie można rozpoznać realnego od wyobrażonego, a mediosfera podsuwa człowiekowi obrazy, które w rzeczywistości nie istnieją.
Z recenzji dr hab. Jarosława Macały, prof. UZ

Autor Paweł Greń, Karol Morawski
ISBN 9788366264274
Rok wydania Rok wydania: 2020, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe FNCE
Oprawa broszurowa
Ilość stron 238
Cena detaliczna netto 44.00
Cena detaliczna brutto 46.20
Format 245x175 mm

Napisz recenzję

Medialne obrazy wroga

Medialne obrazy wroga