Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej Zobacz większe

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Autor:  Katarzyna Konarska
Wydawca: Universitas



Kliknij i napisz własną opinię >>

24,37 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich oferty i modeli zarządzania i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja.

Autor Katarzyna Konarska
ISBN 9788324234967
Rok wydania Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Universitas
Oprawa broszurowa
Ilość stron 258
Cena detaliczna netto 37.14
Cena detaliczna brutto 39.00
Format 14,5x21 cm

Napisz recenzję

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej