Brak produktów
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich oferty i modeli zarządzania i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.
Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja.
| Autor | Katarzyna Konarska |
| ISBN | 9788324234967 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Universitas |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 258 |
| Cena detaliczna netto | 37.14 |
| Cena detaliczna brutto | 39.00 |
| Format | 14,5x21 cm |