Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Media społecznościowe w amatorskim klubie... Zobacz większe

Media społecznościowe w amatorskim klubie...

Autor:  Mateusz Sobiech
Wydawca: UMCS



Kliknij i napisz własną opinię >>

32,79 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.

Autor Mateusz Sobiech
ISBN 9788322798881
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo UMCS
Oprawa broszurowa
Ilość stron 334
Cena detaliczna netto 38.00
Cena detaliczna brutto 39.90

Napisz recenzję

Media społecznościowe w amatorskim klubie...

Media społecznościowe w amatorskim klubie...