Brak produktów

200,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 200,00 zł

LABOTIGA TEAM: DARMOWA DOSTAWA SQN ORIGINALS Z ORLEN PACZKĄ :-)
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY >>

Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności Zobacz większe

Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności

Autor: Marian Gorynia Joanna Kuczewska Alojzy Z. Nowak
Wydawca:



Kliknij i napisz własną opinię >>

79,91 zł

59,93 zł



Oszczędzasz 25% (19,98 zł)


Najniższa cena w ciągu 30 dni: 44,95 zł

OPŁACONE ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM DO 14:00 WYŚLEMY DO 72 GODZIN

Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego. W intencji redaktorów i autorów praca ma być swego rodzaju hołdem naukowym złożonym prekursorowi badań nad strategiami firm działających na jednolitym rynku europejskim, przedwcześnie zmarłemu Profesorowi Andrzejowi Stępniakowi . Zamieszczone tutaj rozważania mogą stanowić swoistą kontynuację dociekań prowadzonych przez Profesora.
Uwzględniając powyższy kontekst celem pracy jest po pierwsze określenie kluczowych uwarunkowań prowadzenia działalności biznesowej na jednolitym rynku europejskim. Po drugie celem pracy jest identyfikacja i ocena współczesnych wyzwań, z jakimi zmierzają się przedsiębiorstwa europejskie. Chodzi tutaj w szczególności o konsekwencje globalnych przeobrażeń gospodarczych wywołanych pandemią Covid-19, zmiany strategii związane z Brexitem oraz realizacją czwartej rewolucji przemysłowej.
Książka składa się z trzech części. Pierwsza część została poświęcona zagadnieniom związanym z implementacją kluczowych etapów integracji tj. rynku wewnętrznego oraz unii gospodarczej i walutowej, wpływających na kształtowanie otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w UE. W drugiej części zostały zaprezentowane kluczowe kwestie szeroko rozumianej polityki przedsiębiorczości w UE. W trzeciej części wyodrębniono główne obszary refleksji związanych z określeniem współczesnych wyzwań stających przed przedsiębiorstwami europejskimi.

Autor:
ISBN:9788320824896
Format:240x179 mm
Liczba stron:246
OkładkaTwarda

Napisz recenzję

Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności

Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności

Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego. W intencji redaktorów i auto