Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów... Zobacz większe

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów...

Autor:  Natalia Dąbrowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

73,30 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która łączy rzetelną analizę naukową z praktycznym podejściem psychoterapeutycznym. Książka dostarcza odpowiedzi na pytania, w jaki sposób media społecznościowe wpływają na naszą psychikę, samoocenę, relacje z innymi i zdolność do samoregulacji emocji. Unikalność tej pozycji polega na tym, że nie tylko diagnozuje problem, ale również pokazuje narzędzia do zmiany - oparte na terapii poznawczo-behawioralnej.

Autorka analizuje wpływ takich czynników jak cechy osobowości, style przywiązania, samoocena, motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne na sposób korzystania z mediów. Czytelnik otrzymuje także wyniki autorskich badań empirycznych oraz rozdział z konkretnymi technikami samokontroli, które mogą pomóc w budowaniu zdrowszej relacji z technologią.

W mojej ocenie treść zawarta w monografii uwrażliwia czytelnika na zagadnienia związane z nadmiernym korzystaniem z Internetu, a wnioski płynące z badań dowodzą o konieczności ochrony zdrowia psychicznego.

prof. dr hab. Stanisława Steuden (z recenzji)

To książka dla osób profesjonalnie związanych z psychologią i edukacją - psychologów, terapeutów, pedagogów, badaczy, studentów kierunków społecznych - ale także dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć swoje zachowania online i zadbać o psychiczny dobrostan w cyfrowym świecie.

Autor Natalia Dąbrowa
ISBN 9788301242305
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2025-06-17
Oprawa broszurowa
Ilość stron 276
Cena detaliczna netto 65.71
Cena detaliczna brutto 69.00
Format 235x170 mm

Napisz recenzję

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów...

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów...