Brak produktów
Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej problematykę relatywnie nową i niepodejmowaną dotąd w systematycznej formie w naszym piśmiennictwie. [...]
Autorka książki jasno określa zakres przedstawionej w niej analizy mediów w kontekście polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. W tym właśnie zakresie książka, bez wątpienia, stanowi dobrą próbę uporządkowania tego, nagromadzonego, obszernego już zakresu wiedzy.
Fragment recenzji Prof. dr. hab. Czesława Nosala
| Autor | Joanna Pluta |
| ISBN | 9788322795163 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2021, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | UMCS |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 436 |
| Cena detaliczna netto | 50.00 |
| Cena detaliczna brutto | 52.50 |
| Format | 240x176 mm |