Brak produktów
Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).
Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.
| Autor | praca zbiorowa |
| ISBN | 9788380854895 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Difin |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 198 |
| Cena detaliczna netto | 42.86 |
| Cena detaliczna brutto | 45.00 |
| Format | 231x168 mm |