Brak produktów
Książka pokazuje zastosowanie teorii i zasad psychologicznych w coachingu, doradzaniu oraz uczeniu się jednostek i organizacji. Napisana przez praktyków i dla praktyków. Przedstawia stan wiedzy, definiuje najważniejsze terminy, omawia różne podejścia psychologiczne do coachingu, doradzania i uczenia się. Książka pozwala zrozumieć zarówno sens jak i wartość coachingu. Jej walorami są uporządkowane treści, ścisłe definicje oraz liczne praktyczne przykłady i opisy przypadków z perspektywy psychologicznej.
| Autor | praca zbiorowa |
| ISBN | 9788301163815 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2010, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 292 |
| Cena detaliczna netto | 80.00 |
| Cena detaliczna brutto | 84.00 |
| Format | 228x170 mm |