Brak produktów
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem "Integracja z klientem"!
Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje "Jak zdobyć klienta" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).
Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.
W książce "Jak zdobyć klienta" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.
"Jak zdobyć klienta" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto szuka swojego miejsca w wysoce konkurencyjnym środowisku biznesu.
| Autor | Fred Wiersema |
| ISBN | 9788386941339 |
| Rok wydania | Rok wydania: 1999, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Logos Oficyna Wydawnicza |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 240 |
| Cena detaliczna netto | 38.09 |
| Cena detaliczna brutto | 39.99 |
| Format | 199x143 mm |