Brak produktów
Autorzy książki wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów. dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi, eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów. dr John R. Weisz, Judge Baker Children's Center, Uniwersytet Harvarda Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.
| Autor | Philip C. Kendall (red.) |
| ISBN | 9788323329091 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
| Data premiery | 2014-02-03 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 510 |
| Cena detaliczna netto | 94.29 |
| Cena detaliczna brutto | 99.00 |
| Format | 242x169 mm |