Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Wojna Idei 2.0. Jak przekonać... z autografem Zobacz większe

Wojna Idei 2.0. Jak przekonać... z autografem

Autor:  Szymon Pękala
Wydawca: Horyzont



Kliknij i napisz własną opinię >>

53,92 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jak rozmawiać z ludźmi, którzy zawsze mają rację?

Żyjemy w epoce, w której każdy ma coś do powiedzenia, ale niewielu potrafi naprawdę słuchać. Z jednej strony wiemy, że jesteśmy manipulowani i zamykani w bańkach, których granice wyznaczają algorytmy. Z drugiej - powoli przestaje nam to przeszkadzać.

Szymon Pękala, twórca kanałów Wojna idei oraz Szymon mówi, przekonuje, że nadal warto rozmawiać. Ale rozmowa to coś więcej niż "otwarcie się na dialog". To sztuka, której można - a nawet trzeba - się nauczyć.

I tutaj z pomocą przychodzi Szymon. Wojna Idei 2.0. Jak przekonać przekonanych to obowiązkowy przewodnik dla każdego, kto ma dość mówienia do ściany. W krótkich, praktycznych rozdziałach autor udowadnia, że nadal możemy porozumieć się z ludźmi, których mamy wokół siebie. Z sąsiadami z klatki, kolegami z pracy czy panią z warzywniaka. Co więcej - możliwe jest poruszenie tematów podatków, wojny czy zmian klimatycznych bez rozpętywania awantury przy świątecznym stole.

Bo dopiero kiedy przestaniemy patrzeć na siebie jak na przeciwników na ringu, któreś z nas będzie mogło stwierdzić: "Cholera w sumie racja".

Chcesz się dowiedzieć, jak zamiast okopywać się w swoich przekonaniach, zbudować most do porozumienia? Ta książka jest dla ciebie.

Autor Szymon Pękala
ISBN 5901752784970
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: twarda
Wydawnictwo Horyzont
Data premiery 2025-04-09
Oprawa twarda
Ilość stron 304
Cena detaliczna netto 52.37
Cena detaliczna brutto 54.99
Format 152x26 mm

Napisz recenzję

Wojna Idei 2.0. Jak przekonać... z autografem

Wojna Idei 2.0. Jak przekonać... z autografem