Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Współczesne media T.2 Zobacz większe

Współczesne media T.2

Autor:  Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
Wydawca: UMCS



Kliknij i napisz własną opinię >>

31,07 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Seria "Współczesne Media", którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii "Współczesne Media" [...] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs - tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe - nauk społecznych i humanistycznych.

Ze Wstępu

Iwona Hofman

Danuta Kępa-Figura

AutorIwona Hofman, Danuta Kępa-Figura
ISBN9788322795729
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoUMCS
Oprawabroszurowa
Ilość stron218
Cena detaliczna netto36.00
Cena detaliczna brutto37.80
Format240x179 mm

Napisz recenzję

Współczesne media T.2

Współczesne media T.2