Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Pluralizm mediów, pluralizm w mediach Zobacz większe

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Autor:  Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab
Wydawca: ASPRA



Kliknij i napisz własną opinię >>

39,19 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego.

AutorAlicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab
ISBN9788375458121
Rok wydaniaRok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
WydawnictwoASPRA
Oprawabroszurowa
Ilość stron288
Cena detaliczna netto37.14
Cena detaliczna brutto39.00
Format17,6x25 cm

Napisz recenzję

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach