Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984 Zobacz większe

Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984

Autor:  red. Paweł Nowak, Elżbieta Pawlak-Hejno, Magdalen
Wydawca: UMCS



Kliknij i napisz własną opinię >>

28,99 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Po przedwojennym czasie romantycznych olimpiad powojenne stadiony i areny olimpijskie były coraz częściej miejscem rywalizacji nie tylko sportowej. Areny igrzysk zaczęły służyć także jako przestrzeń do manifestacji konfliktów społecznych i politycznych, zwłaszcza w związku z odzyskiwaniem wolności przez dawne państwa kolonialne, powstaniem Izraela, przejawami rasizmu i - oczywiście -zimną wojną. Poza aspektem sportowym i społeczno-politycznym na kształt i charakter olimpiad tamtego czasu wpływał także aspekt technologiczny. Na większości tych zawodów największe znaczenie miała już telewizja, choć i radio, i prasa dzielnie broniły swojego terytorium. Oddajemy w ręce Czytelników drugi tom trylogii olimpijskiej, w którym badacze z różnych ośrodków akademickich i specjaliści w różnych dziedzinach łączą się w refleksji nad medialnym fenomenem igrzysk olimpijskich, udowadniając, że starożytna idea widowiska sportowego wskrzeszona przez barona Pierre'a de Coubertina fascynuje nieprzerwanie od ponad stu lat, a emocje związane z rywalizacją pozostają żywe, także dzięki przekazom medialnym.

Autorred. Paweł Nowak, Elżbieta Pawlak-Hejno, Magdalen
ISBN9788377848371
Rok wydaniaRok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
WydawnictwoUMCS
Oprawabroszurowa
Ilość stron192
Cena detaliczna netto28.00
Cena detaliczna brutto29.40
Format236x165x13 mm

Napisz recenzję

Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984

Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984