Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing smaku Zobacz większe

Marketing smaku

Autor:  Slawka G. Scarso
Wydawca: Esteri



Kliknij i napisz własną opinię >>

13,02 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

AutorSlawka G. Scarso
ISBN9788365625601
Rok wydaniaRok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
WydawnictwoEsteri
Oprawabroszurowa
Ilość stron360
Cena detaliczna netto18.10
Cena detaliczna brutto19.00
Format22,9x18,9 cm

Napisz recenzję

Marketing smaku

Marketing smaku