Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie... Zobacz większe

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie...

Autor:  Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

115,82 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Podręcznik dla praktyków i studentów

Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?

Nowe wydanie "Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .

Podręcznik został stworzony z myślą o:

studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem,słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych,menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach,pracownikach agencji badawczych i konsultingowych,przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.

Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska
ISBN 9788301240295
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 642
Cena detaliczna netto 103.81
Cena detaliczna brutto 109.00
Format 250x176 mm

Napisz recenzję

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie...

Badania marketingowe. Metody, nowe technologie...