Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Controlling działań marketingowych Zobacz większe

Controlling działań marketingowych

Autor:  Wojciech Grzegorczyk

Kliknij i napisz własną opinię >>

41,36 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.

AutorWojciech Grzegorczyk
ISBN9788383312293
Rok wydaniaRok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
WydawnictwoWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawabroszurowa
Ilość stron134
Cena detaliczna netto47.52
Cena detaliczna brutto49.90
Format240x165 mm

Napisz recenzję

Controlling działań marketingowych

Controlling działań marketingowych