Brak produktów
| 1x | Udało się!... | -29,42 zł |
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
| Autor | Magdalena Kowalska |
| ISBN | 9788320825657 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 340 |
| Cena detaliczna netto | 85.62 |
| Cena detaliczna brutto | 89.90 |
| Format | 240x179 mm |