1 x 86,48 zł
 
1 x 58,89 zł
 
1 x 55,69 zł
 
 
 
1 x 51,16 zł
 
 
 
1 x 78,34 zł
 

Brak produktów

1x Udało się!... -29,42 zł
Wartość produktów: 600,46 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 10. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 599,90 zł
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Zobacz większe

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Autor:  Magdalena Kowalska
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne



Kliknij i napisz własną opinię >>

70,51 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.

Autor Magdalena Kowalska
ISBN 9788320825657
Rok wydania Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa broszurowa
Ilość stron 340
Cena detaliczna netto 85.62
Cena detaliczna brutto 89.90
Format 240x179 mm

Napisz recenzję

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych