1 x 45,33 zł
 
1 x 75,00 zł
 
 

Brak produktów

1x Dostajesz rabat... -15,86 zł
Wartość produktów: 203,65 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 3. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 195,38 zł
E-Marketing dla małych i średnich... w.II Zobacz większe

E-Marketing dla małych i średnich... w.II

Autor:  Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

54,85 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Autor Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
ISBN 9788381020695
Rok wydania Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo CeDeWu
Oprawa broszurowa
Ilość stron 170
Cena detaliczna netto 51.43
Cena detaliczna brutto 54.00
Format 16,4x23,5 cm

Napisz recenzję

E-Marketing dla małych i średnich... w.II

E-Marketing dla małych i średnich... w.II