1 x 86,48 zł
 
1 x 58,89 zł
 
1 x 55,69 zł
 
 
 
 
1 x 51,16 zł
 
 
 
1 x 78,34 zł
 
 
 
1 x 25,99 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 12,84 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 72,31 zł
 

Brak produktów

1x Udało się!... -11,84 zł
Wartość produktów: 1 671,56 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 31. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 1 601,50 zł
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT Zobacz większe

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT

Autor:  Karolina Misztal, Małgorzata Siedlik
Wydawca: Studio Emka



Kliknij i napisz własną opinię >>

60,24 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT

W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.

To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.

To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.

Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które jak piszą pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne.

Pokazują proces i dają konkretne narzędzia również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację.

Książka:

rozwija kompetencje strategiczne,

uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,

pomaga przejść od chaosu do klarowności,

pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,

jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.

To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.

Autor Karolina Misztal, Małgorzata Siedlik
ISBN 9788368064278
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: twarda
Wydawnictwo Studio Emka
Oprawa twarda
Ilość stron 0
Cena detaliczna netto 75.24
Cena detaliczna brutto 79.00
Format 161x232 mm

Napisz recenzję

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT

Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT