Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? Zobacz większe

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Autor:  Piotr Golczyk
Wydawca: Novae Res



Kliknij i napisz własną opinię >>

26,13 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

AutorPiotr Golczyk
ISBN9788381472173
Rok wydaniaRok wydania: 2018, oprawa: broszurowa
WydawnictwoNovae Res
Data premiery2018-11-28
Oprawabroszurowa
Ilość stron158
Cena detaliczna netto31.42
Cena detaliczna brutto32.99
Format12,2x19,5 cm

Napisz recenzję

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Jak zbudować efektywny dział marketingu?