Brak produktów
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.
Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
| Autor | Piotr Golczyk |
| ISBN | 9788381472173 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2018, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Novae Res |
| Data premiery | 2018-11-28 |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 158 |
| Cena detaliczna netto | 31.42 |
| Cena detaliczna brutto | 32.99 |
| Format | 12,2x19,5 cm |