Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii.. Zobacz większe

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Autor:  Katarzyna Konefał
Wydawca: Novae Res



Kliknij i napisz własną opinię >>

21,37 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Autor Katarzyna Konefał
ISBN 9788383738291
Rok wydania Rok wydania: 2025
Wydawnictwo Novae Res
Data premiery 2025-06-04
Ilość stron 80
Cena detaliczna netto 28.56
Cena detaliczna brutto 29.99
Format 195x121 mm

Napisz recenzję

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..