Brak produktów
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
| Autor | Katarzyna Konefał |
| ISBN | 9788383738291 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2025 |
| Wydawnictwo | Novae Res |
| Data premiery | 2025-06-04 |
| Ilość stron | 80 |
| Cena detaliczna netto | 28.56 |
| Cena detaliczna brutto | 29.99 |
| Format | 195x121 mm |