1 x 26,87 zł
 
1 x 43,43 zł
 
1 x 20,26 zł
 
1 x 13,53 zł
 
 
 
 
1 x 25,17 zł
 
 
 
1 x 6,70 zł
 
1 x 13,64 zł
 
1 x 29,38 zł
 
 
 
 
1 x 30,12 zł
 
 
1 x 28,22 zł
 
1 x 20,26 zł
 
1 x 20,26 zł
 
 
 
 
 
1 x 13,53 zł
 
 
1 x 13,64 zł
 
 
1 x 22,44 zł
 
1 x 13,53 zł
 
1 x 42,99 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 20,26 zł
 
1 x 63,08 zł
 
1 x 56,11 zł
 
 
 
 
1 x 25,17 zł
 
 
 
 
1 x 20,26 zł
 
1 x 27,71 zł
 
 
1 x 13,47 zł
 
 
1 x 13,64 zł
 
 
1 x 26,87 zł
 
 
1 x 13,53 zł
 
 
1 x 64,97 zł
 
 
 
1 x 42,45 zł
 
1 x 28,23 zł
 
1 x 23,80 zł
 
1 x 80,21 zł
 
 
1 x 20,26 zł
 
1 x 43,06 zł
 
 
1 x 29,90 zł
 
1 x 90,16 zł
 
 
 
1 x 13,64 zł
 
1 x 20,26 zł
 
 
1 x 17,82 zł
 
1 x 13,47 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
1 x 35,28 zł
 
 
 
1 x 81,03 zł
 
 
1 x 17,67 zł
 
1 x 133,65 zł
 
 
 
 
 
 
 
1 x 56,18 zł
 
 
 
1 x 97,89 zł
 
1 x 12,41 zł
 
 
 
 
1 x 20,26 zł
 
 
1 x 43,31 zł
 

Brak produktów

1x Udało się!... -2,29 zł
Wartość produktów: 3 528,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 113. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 3 118,98 zł
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Zobacz większe

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Autor:  Norbert Oruba
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

18,38 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!

Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.

Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie - zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.

Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!

Autor Norbert Oruba
ISBN 9788383223773
Rok wydania Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo One Press / Helion
Oprawa broszurowa
Ilość stron 216
Cena detaliczna netto 46.67
Cena detaliczna brutto 49.00
Format 208x140 mm

Napisz recenzję

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców