1 x 40,69 zł
 
1 x 39,86 zł
 
 
 
 
1 x 48,51 zł
 
 
1 x 30,53 zł
 
 
 
 
1 x 32,27 zł
 
 
 
 
1 x 51,19 zł
 
 
 
1 x 167,77 zł
 
1 x 44,24 zł
 
1 x 23,95 zł
 
 
1 x 53,06 zł
 
 
 
 
 
1 x 19,31 zł
 
 
 
1 x 37,47 zł
 
 
1 x 48,04 zł
 

Brak produktów

1x Udało się!... -7,53 zł
Wartość produktów: 1 488,26 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 37. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka: 1 356,03 zł
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców Zobacz większe

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Autor:  Norbert Oruba
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

18,38 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!

Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.

Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie - zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.

Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj!

Autor Norbert Oruba
ISBN 9788383223773
Rok wydania Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo One Press / Helion
Oprawa broszurowa
Ilość stron 216
Cena detaliczna netto 46.67
Cena detaliczna brutto 49.00
Format 208x140 mm

Napisz recenzję

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców