Brak produktów
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.
Autor | Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft |
ISBN | 9788381027151 |
Rok wydania | Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa |
Wydawnictwo | CeDeWu |
Data premiery | 2023-03-27 |
Oprawa | broszurowa |
Ilość stron | 166 |
Cena detaliczna netto | 52.38 |
Cena detaliczna brutto | 55.00 |
Format | 235x165 mm |