Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Promocja usług w.3 Zobacz większe

Promocja usług w.3

Autor:  Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawca: CeDeWu



Kliknij i napisz własną opinię >>

44,69 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.

AutorMirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN9788381027151
Rok wydaniaRok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
WydawnictwoCeDeWu
Data premiery2023-03-27
Oprawabroszurowa
Ilość stron166
Cena detaliczna netto52.38
Cena detaliczna brutto55.00
Format235x165 mm

Napisz recenzję

Promocja usług w.3

Promocja usług w.3