Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na.. Zobacz większe

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na..

Autor:  Monika Ratajczyk
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne



Kliknij i napisz własną opinię >>

62,67 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia zarówno jako naukowiec, jak i praktyk doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.

Autorka

Autor Monika Ratajczyk
ISBN 9788320824841
Rok wydania Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Oprawa broszurowa
Ilość stron 368
Cena detaliczna netto 76.10
Cena detaliczna brutto 79.90
Format 240x176 mm

Napisz recenzję

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na..

Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na..