Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji Zobacz większe

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji

Autor:  Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

91,93 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.

Autor Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN 9788301235369
Rok wydania Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 344
Cena detaliczna netto 80.00
Cena detaliczna brutto 84.00

Napisz recenzję

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji