Brak produktów
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
| Autor | Barbara Mróz-Gorgoń |
| ISBN | 9788301235369 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2024, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 344 |
| Cena detaliczna netto | 80.00 |
| Cena detaliczna brutto | 84.00 |