Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich... Zobacz większe

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich...

Autor:  Dooley Roger
Wydawca: PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

75,14 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.

Autor Dooley Roger
ISBN 9788301183608
Rok wydania Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 320
Cena detaliczna netto 65.71
Cena detaliczna brutto 69.00
Format 233x151 mm

Napisz recenzję

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich...

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich...