Brak produktów
Światowy bestseller napisany przez Dooley`a Roger`a, autora jednego z najbardziej poczytnych blogów o neuromarketingu. Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor pokazuje, jak mózg reaguje na różne bodźce i dlaczego konsumenci podejmują pewne decyzje. Pokazuje, jak stworzyć więzi emocjonalne z klientem. Co istotne, są to wskazówki nie tylko takie, które mogą wykorzystać duże firmy mające w ofercie znane i popularne produkty czy usługi, ale również małe firmy oraz organizacje non-profit.
| Autor | Dooley Roger |
| ISBN | 9788301183608 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | PWN |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 320 |
| Cena detaliczna netto | 65.71 |
| Cena detaliczna brutto | 69.00 |
| Format | 233x151 mm |