Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing. Podręcznik akademicki Zobacz większe

Marketing. Podręcznik akademicki

Autor:  Eugeniusz Michalski
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

121,12 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.

Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.

Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów "klasycznego" marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje () aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. () Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case'y i zadania do wykonania przez czytelnika.

prof. zw. dr hab. Marek Prymon

Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Autor Eugeniusz Michalski
ISBN 9788301194338
Rok wydania Rok wydania: 2017, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2017-09-15
Oprawa broszurowa
Ilość stron 648
Cena detaliczna netto 108.57
Cena detaliczna brutto 114.00
Format 235x165 mm

Napisz recenzję

Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki