Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Zrozumieć marketing w.2 Zobacz większe

Zrozumieć marketing w.2

Autor:  Artur Jabłoński, Marek Piasek
Wydawca: One Press / Helion



Kliknij i napisz własną opinię >>

42,77 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

AutorArtur Jabłoński, Marek Piasek
ISBN9788328393097
Rok wydaniaRok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
WydawnictwoOne Press / Helion
Data premiery2022-06-07
Oprawabroszurowa
Ilość stron280
Cena detaliczna netto56.19
Cena detaliczna brutto59.00
Format280x140 mm

Napisz recenzję

Zrozumieć marketing w.2

Zrozumieć marketing w.2