Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marka pisarza. Definiowanie marketing komunikacja Zobacz większe

Marka pisarza. Definiowanie marketing komunikacja

Autor:  Wojciech Gustowski
Wydawca: Zaczytani



Kliknij i napisz własną opinię >>

93,56 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.

Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz - książka - czytelnik przekształca się w marketingową relację producent - produkt - konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży.

Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.

Autor Wojciech Gustowski
ISBN 9788383737034
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: twarda
Wydawnictwo Zaczytani
Cena detaliczna netto 113.33
Cena detaliczna brutto 119.00

Napisz recenzję

Marka pisarza. Definiowanie marketing komunikacja

Marka pisarza. Definiowanie marketing komunikacja