Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i... Zobacz większe

Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...

Autor:  Paweł Czapliński, Jacek Rudewicz

Kliknij i napisz własną opinię >>

70,31 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W monografii Marketing miejsc miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych skoncentrowano się na analizie współczesnych koncepcji zarządzania przestrzenią publiczną i marketingu miejsc w kontekście kreowania tożsamości oraz atrakcyjności lokalizacji. Praca łączy teoretyczne rozważania nad pojęciem miejsca i przestrzeni z praktycznym ujęciem placemakingu, promocji oraz strategii budowania narracji wokół miejsc. Autorzy podkreślają interdyscyplinarność zagadnienia, odwołując się do dorobku geografii społeczno-ekonomicznej, urbanistyki, socjologii oraz marketingu terytorialnego. Szczególną uwagę poświęcono różnym modelom zarządzania miejscami, uwzględniając rolę lokalnych społeczności oraz mechanizmy skutecznej promocji przestrzeni. W monografii analizowane są zarówno udane strategie tworzenia miejsc, jak i wyzwania związane z ich odbiorem, wskazujące na rolę mieszkańców jako aktywnych uczestników procesów przestrzennych. Opracowanie może być użyteczne nie tylko dla naukowców, lecz także dla praktyków zarządzania przestrzenią, oferując syntetyczne ujęcie teorii i praktyki marketingu miejsc.

1. Refleksja o miejscu

1.1. Istota miejsca

1.2. Istota nie-miejsca

1.3. Topofilia i topofobia

1.4. Wspólnoty miejsca (sąsiedztwa) model brytyjski

1.5. Zajmowanie, zawłaszczanie, umojenie miejsc zarys problemu

Literatura i źródła

2. Placemaking definicje, koncepcje i rola w kreowaniu przestrzeni publicznych

2.1. Placemaking wprowadzenie

2.2. Geneza pojęcia placemakingu

2.3. Definicje placemakingu przegląd literatury

2.4. Typy placemakingu analiza i klasyfikacja

2.5. Dziedziny wiedzy i praktyki włączone w proces tworzenia miejsc

2.6. Diagram miejsca PPS, interesariusze placemakingu

2.7. Zakończenie

Literatura i źródła

3. Promocja miejsc

3.1. Wprowadzenie

3.2. Tradycyjne i cyfrowe narzędzia promocji

3.3. Promocja obiektów

3.4. Personalizacja działań promocyjnych

3.5. Budowanie narracji wokół miejsca jako istotny element jego promocji

3.6. Key performance indicators (KPI) w promocji miejsc

Literatura i źródła

4. Fryga, czyli o tym, jak nie tworzyć miejsc. Studium przypadku

4.1. Kontekst studium przypadku

4.2. Czas i miejsce

4.3. Fryga: ikona czy kontrowersja?

4.4. Hedonista w przestrzeni miejskiej: Maurycy Gomulicki

4.5. Wyniki badania ankietowego CAWI na temat Frygi i roli sztuki współczesnej w przestrzeni publicznej

4.6. Porównanie rzeźb Fryga w Szczecinie i La Dona i lOcell w Barcelonie: wpływ kontekstu i otoczenia na odbiór sztuki publicznej

4.7. Zakończenie i wnioski

Literatura i źródła

5. Menedżer ulicy praktyczne i teoretyczne podstawy działania

5.1. Wprowadzenie

5.2. Podbudowa teoretyczna, przegląd literatury

5.3. Zakres obowiązków menedżera ulicy na podstawie przykładów z polskich miast

5.4. Zakres działań menedżera ulicy na podstawie analizy studiów przypadków

5.5. Zakończenie

Literatura i źródła

Konkluzje

Spis rycin, fotografii i tabel

Streszczenie

Abstract

Autor Paweł Czapliński, Jacek Rudewicz
ISBN 9788379729296
Rok wydania Rok wydania: 2025, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa broszurowa
Ilość stron 208
Cena detaliczna netto 71.43
Cena detaliczna brutto 75.00

Napisz recenzję

Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...

Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...