Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Marketing doświadczeń Zobacz większe

Marketing doświadczeń

Autor:  Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

77,60 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak mocno klienci pożądają produktu lub usługi konkretnej marki, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, zastosowanie oraz korzyści, które firma może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów oraz kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu oraz z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Autor Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
ISBN 9788301174293
Rok wydania Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Data premiery 2013-10-22
Oprawa broszurowa
Ilość stron 192
Cena detaliczna netto 60.95
Cena detaliczna brutto 64.00
Format 238x168 mm

Napisz recenzję

Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń