Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Kanały marketingowe Zobacz większe

Kanały marketingowe

Autor:  praca zbiorowa
Wydawca: PWN



Kliknij i napisz własną opinię >>

132,17 zł


OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY DO 72 GODZIN.

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Autor praca zbiorowa
ISBN 9788301137397
Rok wydania Rok wydania: 2002, oprawa: broszurowa
Wydawnictwo PWN
Oprawa broszurowa
Ilość stron 651
Cena detaliczna netto 103.81
Cena detaliczna brutto 109.00
Format 240x170 mm

Napisz recenzję

Kanały marketingowe

Kanały marketingowe