Brak produktów
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
| Autor | praca zbiorowa |
| ISBN | 9788301137397 |
| Rok wydania | Rok wydania: 2002, oprawa: broszurowa |
| Wydawnictwo | PWN |
| Oprawa | broszurowa |
| Ilość stron | 651 |
| Cena detaliczna netto | 103.81 |
| Cena detaliczna brutto | 109.00 |
| Format | 240x170 mm |