5%

Newsletter

Zapisz się i odbierz rabat 5%

Email:

Brak produktów

150,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Do darmowej dostawy brakuje: 150,00 zł

LETNIA WYPRZEDAŻ: Książki, e-booki, gadżety i akcesoria z RABATAMI DO 70%
WYSYŁKA ZA 4,50 zł z Orlen Paczką: wpisz w koszyku kod ORLEN50
(kod wpisz po wyborze przewoźnika Orlen Paczka)

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji Zobacz większe

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

Autor: Rafał Tyszkiewicz
Wydawca:



Kliknij i napisz własną opinię >>

42,00 zł

31,50 zł



Oszczędzasz 25% (10,50 zł)


OPŁACONE ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM DO 14:00 WYŚLEMY DO 72 GODZIN

Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik przewagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem prowadzenia działalności gospodarczej, lecz strategią kształtowania partnerstwa długoterminowego. Bliskie relacje handlowe nie są jednak możliwe bez zaangażowania obydwu stron. Ważna w kształtowaniu relacji z interesariuszami jest wiedza na temat budowania z nimi relacji partnerskich. Poznanie czynników kształtujących zachowania interesariuszy wydaje się być istotne dla efektywnego rozwoju partnerstwa między organizacjami. Wskazuje to na potrzebę zarządzania relacjami z interesariuszami, którego celem jest uproszczenie i podwyższenie efektywności tych stosunków. Zarządzanie relacjami z interesariuszami jest często powiązane z automatyzacją procedur zamawiania i rozliczania zamówień, oceną jakości dostawców i do wymiany z nimi informacji . Jest to zbiór aplikacji informatycznych umożliwiających przedsiębiorstwom bardziej wszechstronny wgląd w dane o interesariuszach i realizowanych przez nich operacjach.

Autor:
ISBN:9788374881944
Format:16,5x24 cm
Liczba stron:290
OkładkaMiękka

Napisz recenzję

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego